Warning: Creating default object from empty value in /var/www/halfdan-timm.dk/public_html/simpelsundhed.dk/wp-content/themes/canvas/functions/admin-hooks.php on line 160

Sådan kommer du i gang med at tabe dig

Noget af det sværeste ved at tabe sig er at komme i gang. For hvis du i en længere periode har haft lyst til at tabe dig, men du bare ikke har kunnet finde overskuddet, så kan det være svært at komme i gang.

Derfor er det rart med nogle gode råd til, hvad du kan gøre for at tabe dig.

 

Undgå for meget stress

Hvis du har svært ved at holde en slankekur eller komme i gang, så er der nok noget andet, som fylder i dit liv. Det er lidt ligesom med hønen og ægget, for på den ene side bliver du glad, når du taber dig, men på den anden side er det lettere at tabe sig, når du er glad.

Så hvor skal du starte? Der er ikke noget rigtigt svar. Du skal prøve at tænke positivt og for hver gang, at du træner, så er du kommet tættere på dit mål.

 

Tænk over hvad du spiser

Hvis du ikke lige nu har overskud til at tabe dig, og du allerede mener, at du spiser sundt, så skal du skrive alt ned, du spiser på en uge.

Ofte bliver vi overrasket over, hvad vi spiser af mad, når vi først begynder at skrive det ned. Der findes en række apps, hvor du kan skrive alt din mad ind.

Med dette overblik ved du også, hvad du skal cutte ned på.

 

Vælg sund mad – ude og hjemme

For hver gang du vælger et måltid, så skal du vælge et sundt. Hver gang du gør det, så kommer du også tættere på at tabe dig. Det er egentlig ret simpelt.

Desuden kan det anbefales, at du også begynder at dyrke motion. Det er klart din kost, som har størst indvirkning på, om du taber dig eller ej, men træning er med til at skubbe dig i gang. Du er mere tilbøjelig til at spise sundt, når du også træner, og så forbrænder du også ekstra kalorier. Det er win win.

Med disse råd skal du nok kunne tabe dig. Held og lykke med det.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Comments are closed.